مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-09سياسي

چراغ اول جبران خسارت سیل در فارس  توسط ستاد فرمان امام روشن شد


با گذشت یک ماه از وقوع سیل در لارستان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با اهدای اقلامی از لوازم خانگی به افراد آسیب دیده از سیل به تعهدات و وعده های خود جامه عمل پوشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، دی ماه سال جاری به واسطه وقوع سیل از آن روزهایی است که در ذهن و خاطره مردم جنوب فارس  ماندگار گشته است.

روزهایی که در گردش چند ساعت از آن، آسمان به اندازه یک سال بارید و زمین خشک و بی آب لارستان را مملو از آب کرد،این بارش ها اگرچه شکرانه و رحمت الهی است اما برای مردم لارستان بی خسارت به پایان نرسید، جان باختن چند شهروند، نفوذ آب به بن مایه منازل و اسباب و وسایلی که به زیر آب رفت همه حکایت آن روزهاست، آن روزهای سخت با همدلی ها و نوع دوستی هایی که صفت بارز ایرانیان به خصوص مردم خطه جنوب است به پایان آمد و  چشم هایِ منتظر به تحقق وعده ها دوخته شد.

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از جمله نهادهای خدمت رسانی است که از نخستین ساعات وقوع سیل در جنوب فارس به ویژه در دو بخش بیرم و صحرای باغ این شهرستان حاضر شدند و همپای مسؤولین و ارگان های خدمت رسان پای کار قرار گرفتند، از اقدامات آن روزهای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برپایی محل اسکان موقت در بیرم، توزیع بسته های معیشتی،پنج تن گوشت گرم، تخته های چادر و پتو و رفع آبگرفتگی منازل بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ اول جبران خسارت سیل در فارس  توسط ستاد فرمان امام روشن شد

چراغ اول جبران خسارت سیل در فارس  توسط ستاد فرمان امام روشن شد